
O NAS
Z szeroko pojętym scenopisarstwem jesteśmy związani od lat. Mamy na swoim koncie scenariusze do seriali i filmów, słuchowisk radiowych, sztuki teatralne, komiksy, książki aż po uznane na całym świecie scenariusze do gier. Pisanie towarzyszyło nam od zawsze – z biegiem lat z hobby stało się sposobem na życie.
Z czasem, zmęczeni korporacyjną atmosferą produkcyjnych molochów, postanowiliśmy stworzyć miejsce, w którym teksty traktuje się priorytetowo, słowa z szacunkiem, a twórców – z serdecznością.
Tak powstał Cliffhanger.
Nasze wieloletnie doświadczenie z produkcją telewizyjną i filmową, praca w największych studiach gamedevowych w Polsce oraz współpraca z niezależnymi twórcami gier powodują, że doskonale rozumiemy potrzeby i dążenia współczesnych scenariuszy. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i proponujemy rozwiązania szyte na miarę. Wierzymy, że przy odpowiednim podejściu i nakładzie pracy, każda historia może okazać się perełką, która zapisze się w sercach i umysłach odbiorców.


Arkadiusz BOROWIK
Od trzydziestu lat zajmuje się wszelkiego rodzaju formami pisarstwa. Ma na swoim koncie programy rozrywkowe (np. „Daszek”), słuchowiska radiowe (np. Magazyn „ZGRYZ”), seriale komediowe (np. „Rodzina Zastępcza”), seriale obyczajowe (np. „Samo Życie”, „Dziewczyny ze Lwowa”), seriale sensacyjne (np. „Na krawędzi”, „Osaczony”), filmy fabularne („Jasne błękitne okna”, „Fuks 2”), poza tym pracował dla teatru i w produkcjach dubbingowych. Opublikował kilka powieści.
Z branżą gier związany od 2010 roku. Pracował jako scenarzysta przy produkcji gry „Wiedźmin 2 – Zabójcy królów” i „Wiedźmin 3 – Dziki Gon”. Od 2016 roku współtworzył jako Lead Designer nowe IP o tematyce fantasy dla Techlandu.
Występował też jako aktor w rolach telewizyjnych i dubbingowych. Reżyserował voice overy przy produkcji gier.


Karolina STACHYRA
Z branżą gier związana od 2012 roku. Pracowała jako scenarzystka w CD-Projekt RED, gdzie stworzyła m.in. nagradzany quest o Krwawym Baronie. W 2016 roku przeniosła się do Techlandu, gdzie najpierw jako Lead Narrative Designer, a później Narrative Director współtworzyła nowe IP fantasy. Ponadto współpracowała m.in. z Bloober Team, Fool’s Theory, Wooden Alien czy Cygames.
Wykłada na Warszawskiej Szkole Filmowej na kierunku Kreacja Gier Wideo.
